Tiny Finger Point Hand With Heart

PELOTTAA JA KUMMASTUTTAA

Blogiin kirjoittamisen aloittaminen näin hurjan monen vuoden jälkeen on yllättävän vaikeaa. Olen siis käytännössä yrittänyt tätä jo monta kertaa, ja toistamiseen epäonnistunut. Nyt täysi-ikäisenä vasta ymmärtää internetin - edes osittain - julkisen jakamisen pysyvyyden lain.

Kaiken tänne jakamisen kanssa filtteröintiä ei ennen vanhaan harrastettu. Oli blogit ja bloggaus kulta-ajallansa tosi COOL juttu. Itsekin olen tänne jakanut kaduttavaa materiaalia, joka luultavasti leijailee tälläkin hetkellä bittiavaruudessa, jos sellaista edes on olemassa. Itseasiassa internetin ''viestit'' (näillä ''viesteillä'' tarkoitan siis kaikkea internetissä olevaa sisältöä) ovat pikkuisia paketteja, jotka seilailevat päätietokoneiden ja meidän tietokoneidemme välillä. Niin minäkin olen kiitettävän määrän noita paketteja liikkeelle lähettänyt, ja nyt syvästi toivoisin toisin. Paketteja ei voida tällä hetkellä kuitenkaan lopullisesti hävittää. Voin ainoastaan poistaa tekstejä kotisivultani tai laittaa Flickr- tilini yksityiseksi. Se on siis tultava toimeen näin. 

Kirjoitusvirheistä välittämättä

Ennen kirjotin blogia tajunnanvirta- tyylisesti. Tarkoituksena ei ehkä ollut oikeasti minun pääni sisään kurkistaminen vaan tyhjäpäinen kirjoittelu päivien tapahtumista päiväkirjan tavoin. En koskaan oikeastaan ajatellut kenenkään lukevan blogiani, mutta nyt vuosien jälkeen olen saanut tuntemattomilta, ja tutuiltakin, kommentteja ''Hei luin muuten sun blogia sillon vuonna viisi!!'', ja ai että muuten hävettää. Nyt olen kuitenkin piilottanut vuodatukseni , tehnyt sinut pikku-Emman kanssa ja todennut ettei ole kuin aika tehdä uusia noloja tekstejä! Jes! 

Nyt kun päätin muuttaa kohtaloani eli lähettää uusia muistoja bittiavaruuteen, toivottavasti kiinnostuit.. eikun ainiin enhän minä ole vielä edes kertonut mihin suuntaan blogini tällä kertaa lähtee! Niin tietysti. Blogini on edelleen samoilla linjoilla kun ennenkin. Aion jakaa ajatuksia, tyylivinkkejä, meikkeihin liittyviä asioita sekä aika-ajoittain joitain aiheesta sivuavia yllättäviä kiinnostuksen kohteita kuten leipomisvinkkejä tai taiteellisia otoksia luonnosta. Jos kiinnostaa jää toki seuraamaan minun, yleisneron, visiönäärin ajatuksia. LOL 




_MG_0257
Oh by the way that's like me or something haha bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti